Vezetői pályázat: Örkényi Szabadidő Központ és Könyvtár igazgató

Jelentkezzen az állásra!

Ossza meg ismerőseivel!

 

Vezetői pályázat: Örkényi Szabadidő Központ és Könyvtár igazgató

1. A pályázatot kiíró adatai
A szervezet neve: Örkény Város Önkormányzata
A szervezet címe: 2377 Örkény, Kossuth L. utca 2.
A kapcsolattartó neve: Malata Mihály Zsolt polgármester
A kapcsolattartó telefonszáma: 29/310-001
A kapcsolattartó e-mail címe: polgarmester@orkeny.hu

2. A pályázatra kiírt munkaköri adatok
A pályázatra kiírt munkakör pontos neve: Örkényi Szabadidő Központ és Könyvtár igazgató
A pályázatra kiírt munkakörbe tartozó lényeges feladatok felsorolása: Az igazgató a vonatkozó jogszabályokban, az intézmény Alapító Okiratában, Szervezeti és Működési Szabályzatában meghatározottak szerint felelős az intézmény alapfeladatainak ellátásának koordinálásáért, költségvetési gazdálkodásáért, a szakszerű és törvényes működtetéséért, a szakmai feladatellátásért. Az intézményvezető egyszemélyi felelős vezetője az intézménynek, a feladatellátáshoz biztosított önkormányzati vagyon használatának és megőrzésének. Az intézményvezető feladata az intézmény alkalmazottai felett a munkáltatói jogok gyakorlása. Feladata a település közművelődési tevékenységének, a helyi ünnepségek, rendezvények lebonyolításának koordinálása.

3. A kinevezés ideje
A munkaviszony időtartama: A vezetői megbízás időtartama: 5 év. Új munkaviszony létesítése esetén 3 hónap próbaidő kerül kikötésre.
Munkaidő: teljes munkaidős
A kinevezés időtartama:
Mettől: 2025-03-01
Meddig: 2030-02-28
Munkaidő: Teljes munkaidős
Kötetlen munkaidős?: Nem

4. A munkavégzés helye
A munkavégzés helye: Örkényi Szabadidő Központ és Könyvtár 2377 Örkény, Fő utca 20.

5. Illetmény
Illetmény: A munkabér megállapítása a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény alapján, a felek közötti megegyezés szerint történik. A pályázatban bérigény megjelölése szükséges.

6. Feltételek, előnyök
A pályázat feltételei: ● A kulturális intézményben foglalkoztatottak munkaköreiről és foglalkoztatási követelményeiről, az intézményvezetői pályázat lefolytatásának rendjéről valamint egyes kulturális tárgyú rendeletek módosításáról szóló 39/2020.(X.30.) EMMI rendelet 3. § (2) bekezdése alapján az integrált kulturális intézmény legalább egyik intézménytípusa kapcsán az intézményvezetőre az 1. melléklet 4. vagy 9. pontja szerinti feltételeknek kell megfelelnie azzal, hogy a muzeális intézményekről, a nyilvános könyvtári ellátásról és a közművelődésről szóló 1997. évi CXL. törvény 78. § (2) bekezdése szerint az intézmény vezetője szakirányú felsőfokú végzettséggel kell rendelkezzen.
● Rendelkezik könyvtári szakirányú felsőfokú végzettséggel és szakképzettséggel, és végzettségének, szakképzettségének vagy az intézmény alaptevékenységének megfelelő jogviszonyban legalább ötéves szakmai gyakorlatot szerzett vagy
rendelkezik felsőfokú végzettséggel és közművelődési szakképzettséggel vagy nem szakirányú felsőfokú végzettséggel és felsőfokú szakirányú szakképesítéssel és végzettségének és szakképzettségének vagy szakvizsgájának és egyben az intézmény alaptevékenységének megfelelő feladatkörben legalább ötéves szakmai gyakorlatot szerzett és kiemelkedő szakmai vagy szakirányú tudományos tevékenységet végez.
● Magyar állampolgárság, cselekvőképesség.
● Büntetlen előéletű, nem áll a tevékenység folytatását kizáró foglalkozástól eltiltás hatálya alatt és megfelel a miniszter rendeletében előírt feltételeknek.
Előnyök a pályázat elbírálása során: Igazolás az EMMI rendelet 4. § (1) bekezdés szerinti államháztartási és vezetési ismereteket nyújtó, legalább 120 órás képzés elvégzéséről, vagy nyilatkozat arról, hogy a vezetői munkakör betöltését követő két éven belül a képzést elvégzi, vagy arról szóló igazolást bemutatja, vagy a mentesülésről -jogász vagy közgazdász szakképzettségről szóló igazolást bemutatta.

7. A pályázat kötelezően benyújtandó dokumentumai
A pályázat kötelezően benyújtandó dokumentumai: ● Részletes szakmai önéletrajz,
● Az intézmény vezetésére, fejlesztésére vonatkozó részletes szakmai és vezetési program (helyzetelemzésre épülő fejlesztési elképzeléssel),
● Iskolai végzettség igazolása (iskolai végzettséget, szakképzettséget, szakképesítést tanúsító okirat(ok) és egyéb végzettségek, bizonyítványok másolata),
● A feltételként előírt, szakmai és vezetői gyakorlatról szóló igazolás(ok) másolata,
Igazolás az EMMI rendelet 4. § (1) bekezdés szerinti államháztartási és vezetési ismereteket nyújtó, legalább 120 órás képzés elvégzéséről, vagy nyilatkozat arról, hogy a vezetői munkakör betöltését követő két éven belül a képzést elvégzi, vagy arról szóló igazolást bemutatja, vagy a mentesülésről -jogász vagy közgazdász szakképzettségről szóló igazolást bemutatta.
● 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, amely tartalmazza azt is, hogy a pályázó foglalkozástól eltiltás hatálya alatt nem áll,
● Hozzájárulás a személyes adatok pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez,
● Hozzájárulás ahhoz, hogy a pályázati anyagot a véleményezésre jogosultak megismerhetik,
● Nyilatkozat az Mt. 211. § szerinti összeférhetetlenség hiányáról,
● Nyilatkozat arról, hogy a pályázó nem áll cselekvőképességet kizáró vagy korlátozó gondnokság alatt,
● Nyilatkozat, vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítéséről
● Nyilatkozat arról, hogy pályázatát nyilvános vagy zárt ülésen tárgyalják.

8. A pályázat benyújtása
Határidő: 2025-02-14
Mód: Postai úton, a pályázatnak a Örkény Város Önkormányzat, Malata Mihály Zsolt polgármester címére történő megküldésével (2377 Örkény Kossuth Lajos u 2.) Kérjük a borítékon feltüntetni a beosztás megnevezését: „Örkényi Szabadidő Központ és Könyvtár igazgató igazgatói pályázat”, valamint e mailben a polgarmester@orkeny.hu címen.

9. A pályázat elbírálásának módja, rendje, határideje
Határideje: 2025-02-25
Módja: Az érvényes pályázatot benyújtó pályázókat a Humánpolitikai bizottság hallgatja meg. A megbízásról a bizottsági véleményezést követően Örkény Város Önkormányzatának Képviselő-testülete dönt, fenntartva a jogot arra, hogy a pályázati eljárást eredménytelenné nyilvánítsa.
A pályázat elbírálásának eredményéről valamennyi pályázó írásban értesítést kap.
A pályázatról bővebb felvilágosítást nyújt: Malata Mihály Zsolt polgármester. Telefon: 29/310-001, email: polgarmester@orkeny.hu

10. A pályázat publikálásának időpontja
A pályázat publikálásának időpontja: 2025-01-20
Elérési helye: orkeny.hu, Örkény Város Facebook oldala, kozszolgallas.ksz.gov.hu,

Küldje be jelentkezését a fent meghirdetett állásra!

kozmuvallas.hu

kozmuvallas.hu

Nem regisztrált még?

Legyen akár álláskereső vagy munkaadó, a regisztráció után egyszerűen böngészheti az elérhető állásajánlatokat, vagy munkaadóként az aktív álláskeresők profiljait!

További állásajánlatok

Munkalehetőség: Informatikai rendszergazda

  Munkalehetőség: Informatikai rendszergazda 1. A munkalehetőséget kínáló szervezet adatai A szervezet neve: HARMÓNIA Alapfokú Művészeti Iskola, Általános Iskola és Gimnázium Könyvtár A szervezet címe: